Politika spoločnosti FIRE PREVENTION s.r.o.
Naša spoločnosť vznikla v roku 2015 so zameraním na inštaláciu, kontrolu a servis elektrickej požiarnej signalizácie a hlasovej signalizácie požiaru, elektroinštalačné práce. Pri svojom založení prevzala dlhoročné skúsenosti svojho zakladateľa a spolu so svojimi pracovníkmi usiluje o neustály rast kvality služieb. V prostredí silnej konkurencie, permanentných legislatívnych zmien a postupného rastu podnikateľskej uvedomelosti a nárokov svojich zákazníkov týmto vyhlasujeme svoje
základné princípy politiky.
Hlavným hodnotiteľom kvality našich služieb sa stáva odberateľ, kde prostredníctvom zavedeného systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001:2015 sme sa zaviazali sústavne zlepšovať. Riadením a monitorovaním kľúčových procesov spoločnosť zabezpečuje, že naše služby si udržujú stabilne vysokú kvalitu, ktorú naši zákazníci očakávajú. Zároveň prispievame k zachovaniu životného prostredia pre budúce generácie.
Vedenie spoločnosti sa zaväzuje:
- neustále udržiavať a zlepšovať efektívnosť systému manažérstva kvality v súlade s požiadavkami normy ISO 9001,
- zvyšovať kvalitu poskytovaných služieb,
- udržať, prípadne zlepšovať pozíciu spoločnosti na slovenskom a medzinárodnom trhu medzi spoločnosťami poskytujúcimi služby v oblasti elektrického a rozhlasového hlásenia požiaru, zabezpečovacích a kamerových systémov, elektroinštalácii a revízii,
- s významnými odberateľmi a dodávateľmi udržiavať partnerské, vzájomné prospešné a dlhodobé vzťahy,
- trvale zvyšovať odbornú kvalifikáciu našich zamestnancov v oblasti profesionálnej, v oblasti kvality poskytovaných služieb,
- vypracovávať, pravidelne prehodnocovať a napĺňať ciele systému kvality,
- dodržiavaním predpisov v oblasti kvality a profesnej, ktoré sa vzťahujú k činnostiam vykonávaným spoločnosťou a požiadaviek zainteresovaných strán v uvedených oblastiach, ktoré sa spoločnosť zaviazala dodržiavať,
- aplikovaním prevencie, ktorými sa eliminuje nespokojnosť zákazníkov,
- aplikovaním prevencie,
- aktívne komunikovať o názoroch s ostatnými zamestnancami a komunikácii so zákazníkmi a zainteresovanými stranami, aby boli dosiahnuté vyššie uvedené zámery, zvyšovaná spokojnosť zákazníkov a ostatných zainteresovaných strán a rástlo povedomie zamestnancov v oblasti kvality.
Politika kvality je v spoločnosti vydaná ako samostatný dokument a sú s ňou oboznámení všetci jej zamestnanci.
V Bratislave dňa 13.02.2017
Ing. Ondrej Gombárik
Konateľ spoločnosti