Servis a údržba dodaných zariadení je zabezpečená naším technickým oddelením do nasledujúceho pracovného dňa.
V prípade nefunkčnosti niektorého zaradenia, Vám v rámci možností naších skladových zásob vieme zapožičať zariadenie po dobu jeho servisu.
Podpísaním servisnej zmluvy zákazníkovi garantujeme zásahovú dobu do štyroch hodín od nahlásenia servisu, pokazené zariadenie Vám okamžite vymeníme, aby výpadok prevádzky bol čo najkratší. V prípade záručného servisu je zariadenie zapožičané počas reklamovanej doby.
Zmluvný servis
Technická podpora, diagnostika a odstraňovanie porúch na zariadení, vrátane výmeny chybných častí zariadenia za funkčné do 24 hodín od nahlásenia. Na základe požiadavky zákazníka a v závislosti od typu poruchy sú zahájené práce na odstránení poruchy v časových lehotách, ktoré sú uvedené v zmluve z daným zákazníkom.
Podmienky
Zákazník musí určiť za svoju stranu osobu zodpovednú a kompetentnú pre nahlasovanie požiadaviek na službu. Je to jedna z najdôležitejších podmienok pre správne ohlasovanie porúch.
Doba trvania služby
Doba trvania služby je dohodnutá so zákazníkom, avšak na dobu min. 1 roka. V prípade požiadavky je možné dobu trvania dohodnúť aj na dobu dlhšiu v celých násobkoch 1 roka.
Spôsob poskytovania služby
Služba je dostupná 5x prípadne 7x v týždni v zmysle zmluvy. Požiadavka na službu je nahlasovaná e-mailom. Požiadavka bude postúpená technikovi, ktorý sa dostavý na miesto určenia v dohodnutom čase.